Oktober is Benefietmaand in Museum van de Geest

10 oktober 2024

Museum van de Geest verkeert in zwaar weer. Daarom hebben wij oktober omgeroepen tot benefietmaand.Ā
De gehele maand zullen er verschillende activiteiten zijn binnen en buiten de museummuren en voor alle leeftijden.Ā  In Museum van de Geest | Haarlem organiseren we twee bijzondere evenementen, voor jong en oud.

Lezing van schrijver Saskia Schepers

Op woensdagavond 23 oktober zal schrijver en spreker Saskia Schepers een lezing geven. Ontdek de fascinerende wereld van de menselijke geest tijdens deze inspirerende lezing. Schepers neemt je mee op een reis door de diepere lagen van ons denken, voelen en ervaren. Voorafgaand aan de lezing kun je in MuseumcafƩ Thuys genieten van een heerlijke daghap. En na afloop van de lezing zal Saskia een signeersessie houden in het cafƩ!

• Datum en tijd: woensdag 23 oktober om 19:30
  • Locatie: Museum van de Geest | Haarlem
  • Kosten: ā‚¬25,-
  • Daghap: tussen 17.30 en 19.00 in museumcafĆ© Thuys voor ā‚¬ 12,50 (vega en non-vega optie)
  • Bestel je tickets nu!

Het mooie kinderboekenfeestje met Bob Popcorn

Ook voor onze jonge bezoekers hebben we een activiteit. Op 30 oktober brengen we namelijk het ongelofelijke verhaal van Bob PopcornĀ tot leven. Tijdens Het Mooie Kinderboekenfeestje vertelt actrice Marcelle van der Velden het verhaal van Bob. Daarna gaat ze samen met jou (en jullie ouders of opvoeders) aan de slag. Spring jij een gat in de lucht na het eten van knettersuiker-zoete-popcorn? Of komt de stoom uit je oren door de rodepeper-hete-popcorn? Test het zelf en ontdek welke smaken het beste passen bij verschillende emoties.

• Leeftijd: 6+
  • Datum: 30 oktober om 14:00 en 15:30
  • Kosten: ā‚¬10,- (een ticket is voor kind en volwassenen samen)
  • Bestel je tickets nu!