Museum van de Geest voert actie op Grote Markt ‘Red de open geest’

15 oktober 2024

Donderdagavond 17 oktober heeft Museum van de Geest spreektijd bij de raadscommissievergadering in het stadhuis in Haarlem. De vergadering begint om 20:20 en om 20:30 hebben wij 3 minuten spreektijd.

Het doel is om de gemeente ervan te overtuigen dat Museum van de Geest moet blijven bestaan. Het monumentale gebouw, dat ruim 700 jaar zorggeschiedenis draagt, is uniek historisch erfgoed voor de stad Haarlem. Steun ons en neem donderdagavond plaats op de publieke tribune.

Om extra aandacht te vragen voor het museum en de dreigende sluiting zullen wij daarnaast donderdagmiddag om 15:30 bijeenkomen op de Grote Markt in Haarlem, voor het stadhuis. Daar zullen wij met spandoeken en borden een ludieke actie opstellen. Kom jij ons museum en onze boodschap donderdagmiddag steunen?