Mark to the Music bij ADE

Tijdstip: 13:00 en 15:00Kosten: €27,50.-Tickets

Mark to the Music bij ADE met Jolien Posthumus

Dompel jezelf onder in een zintuiglijke en intuïtieve mindfulnesssessie, gecombineerd met muziek en een tekensessie.

Na het succes van ‘Mark to the Music’ tijdens het Amsterdam Dance Event in het Museum van de Geest, brengen wij deze mindful kunstervaring naar Parallel. Verken je innerlijke wereld door middel van geluid en kleur, met behulp van op mindfulness gebaseerde technieken.

Deze multidisciplinaire kunstinterventie wordt begeleid door Jolien Posthumus, een professionele mindfulnesstrainer en maker van “Mark to Music”. De beats worden verzorgd door DJ Nelly. Laat je meenemen op een persoonlijke reis, met de kracht van elektronische muziek en geluid via een begeleide visuele meditatie.

Jolien Posthumus maakte dit programma speciaal voor Amsterdam Dance Event in 2022 en is sindsdien op meerdere evenementen een succesvol programma. Elektronische muziek wordt uit de dansvloercontext gehaald en geïntegreerd in een bewezen meditatiepraktijk die je geestelijke gezondheid ondersteunt. Met dit programma willen Museum van de Geest, Parallel en ADE de positieve impact van kunst en muziek op de geestelijke gezondheid onder de aandacht brengen.

Er zijn 2 tijdslots beschikbaar om te kiezen: 13:00 en 15:00. Tickets zijn te koop via de website van ADE. Alle benodigdheden om deel te nemen zijn aanwezig. De meditatie vindt plaats in een rustige omgeving, nodigt uit om in stilte te blijven en biedt voldoende ruimte om geen last te hebben van andere deelnemers.

Neem gerust je eigen meditatiespullen mee. Misschien wil je graag comfortabele kleding dragen, wat voor jou ook werkt. Kom zoals je bent. Tekenervaring is niet nodig. Speciale dank aan voorkeurspartner Yogisha voor het sponsoren van de meditatiekussens!

Let op: evenement zal in het Engels plaatsvinden.